S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických i marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete TU.
Ok

Zákaznická podpora: 9:00 - 16:00, Pia do 15:00 │ +421 948 076 520, +421 55 677 00 36 │ Doprava ZADARMO na infrapnely          

                                              nákup v Kč 


» Reklamácie
Reklamačný poriadok

· Kupujúci je povinný pred prevzatím a zaplatením zásielky dopravcovi, skontrolovať tovar. Ak je zistené mechanické poškodenie tovaru, roztrhnutý obal, deformácia obalu – je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nenesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez chýb potvrdil kupujúci pracovníkovi prepravnej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že je chyba tovaru neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu chybný výrobok novým alebo po dohode, výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu alebo vráteniu cenového rozdielu.


· Záruka sa nevzťahuje a zaniká:


- Nepredložením dokladu o zaplatení (faktúra, doklad o predaji) a záručného listu.

- Nesprávnym výberom výkonu alebo použitím na iné účely k tomu určené.

- Zámerné poddimenzovanie príkonu.


- Na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia v ktorom sa tovar bežne používa.


- Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.


- Porušenie ochranných pečatí a nálepiek, ak na výrobku nejaké sú.


- Neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.


- V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu, na jeho náklady s príslušným stanoviskom.


·Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova odo dňa vybavenej reklamácie. Predávajúci upozorní kupujúceho o vybavení reklamácie buď telefonicky, SMS alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady kupujúcemu (ak je reklamácia vybavená ako oprávnená).


Predávajúci reklamáciu vybaví bez zbytočného odkladu, najviac však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie kupujúcim.

Spoločne s tovarom prosíme doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (faktúru alebo doklad o predaji).

Reklamovaný tovar zašlite na našu adresu ŠRUBKA, s.r.o. Alvinczyho 24 040 01 Košice.

 

Reklamačný formulár:

> STIAHNUŤ VO FORMÁTE PDF <

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OTlhZjAzZ